• 05-11-2014, 02:28:57
    #1
    HakanCalhanoglu.net almıştım geçen yıl. Kendisini takip ediyorum, geleceğin Mesut Özil'i olacak yetenekte bence. Manu 30 milyon euroya seneye alabilir.

    Diyorum acaba blog sitemi açsam kendisiyle ilgili haberleri yayınlarım, ya da satsam mı diye düşünüyorum. Kısacası domain ne kadar eder ya da blog açıp beklemek dahamı iyi.
  • 05-11-2014, 02:31:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    mesut kadar yetenekli olacagını sanmıyorum hocam , ayrıca domaini türkiye'ye satmayın.yurt dısından daha cok alacaklı olacagını düşünüyorum.
  • 05-11-2014, 02:39:04
    #3
    Alman webmaster forumu varsa güzel paraya satarsın.

    Eğer satamıyorsan, veya satamam diyorsan son fiyatıyla beraber PM alayım lütfen
  • 05-11-2014, 13:32:16
    #4
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesut kadar yetenekli olacagını sanmıyorum hocam , ayrıca domaini türkiye'ye satmayın.yurt dısından daha cok alacaklı olacagını düşünüyorum.
    Mesut bu yaşlarda Hakan kadar dikkat çekmiyordu sanırım. Ayrıca formunda inanılmaz düşüklük yaşıyor. Hakan her yıl 10 gol 10 asist yapıyor. Her neyse ilerde görürüz hocam ne olacak, olmayacak

    Bu arada tahmini ne kadar fiyata koyayım? Sedo'ya park edebilirim.
  • 05-11-2014, 15:34:38
    #5
    hocam riske girip satmayın bekleyin transfer olabilir adam penaltı gibi frikik çekiyor büyük takımlar alabilir
  • 05-11-2014, 20:49:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesut bu yaşlarda Hakan kadar dikkat çekmiyordu sanırım. Ayrıca formunda inanılmaz düşüklük yaşıyor. Hakan her yıl 10 gol 10 asist yapıyor. Her neyse ilerde görürüz hocam ne olacak, olmayacak

    Bu arada tahmini ne kadar fiyata koyayım? Sedo'ya park edebilirim.

    sedo'da 5 k dolara koyun hocam, gerekirse pazarlık yaparsınız
  • 05-11-2014, 20:52:17
    #7
    guzel domain gelecegı olan bı cocuk daha genc
  • 06-11-2014, 01:25:27
    #8
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sedo'da 5 k dolara koyun hocam, gerekirse pazarlık yaparsınız
    Teşekkürler hocam, koyalım bakalım teklif gelecekmi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:25:27 -->-> Daha önceki mesaj 01:04:44 --

    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alman webmaster forumu varsa güzel paraya satarsın.

    Eğer satamıyorsan, veya satamam diyorsan son fiyatıyla beraber PM alayım lütfen
    Hocam siz teklif edin.