sedo'da 5 k dolara koyun hocam, gerekirse pazarlık yaparsınız
Teşekkürler hocam, koyalım bakalım teklif gelecekmi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:25:27 -->-> Daha önceki mesaj 01:04:44 --
Alman webmaster forumu varsa güzel paraya satarsın.
Eğer satamıyorsan, veya satamam diyorsan son fiyatıyla beraber PM alayım lütfen
Hocam siz teklif edin.