e-limon vs e-kivi | Büyük Kapışma
7
●429
- 19-02-2008, 22:58:45Üyeliği durdurulduİyide ikisinide ben sabah almıştım zaten
Sadece hangisini kullanayım diye soruyorum. Yani aççağım site ben net hayatında oldukça olcak. Neti bırakana kadar kişisel sitem olcak. 
e-limon.com aslında limon daha çok bilindik meyve olduğu için, ve site logosu güze olcağı için hoşuma gidiyor. Çünkü güzel logo yapılabilir. Ayrıca e-limon -> ekşi limon anlamındada olabilir.
e-kivi.com ise hem kısa hem okunuşu hemde yazılışı güzel diye hoşuma gidiyor. Ama logosu nasıl olcak bilemiyom
İşte bu yüzden zorlanıyom arkadaşlar yardım edin, size göre e-limon.com veya e-kivi.com hangisi güzel? - 19-02-2008, 23:13:29Kesinlikle e-limon... Hem daha samimi hemde kiwi de "v", "w" karmaşası yaşayabilir ziyaretçiler...
Sadece hangisini kullanayım diye soruyorum. Yani aççağım site ben net hayatında oldukça olcak. Neti bırakana kadar kişisel sitem olcak.
Evet çoğu kişi limon diyor ama kivi daha kısa olduğu için aklım onada kayıyor.