• 19-02-2008, 21:58:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar kendime kişisel blog aççam, içinde herşey olcak ama hangi isim güzel karar veremedim. Sizce e-limon.com ve e-kivi.com bunlardan hangisi daha güzel? Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 19-02-2008, 22:36:04
    #2
    bence e-limon.com ben olsam bunu alırdım dikkat et almayayim
  • 19-02-2008, 22:36:35
    #3
    Bence almadan yazma çalacaklar çok
  • 19-02-2008, 22:47:18
    #4
    limon mizahı çağrıştırıyo
    kivi ise daha bi sosyetik
    ben olsam kivi alırdım
  • 19-02-2008, 22:58:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İyide ikisinide ben sabah almıştım zaten Sadece hangisini kullanayım diye soruyorum. Yani aççağım site ben net hayatında oldukça olcak. Neti bırakana kadar kişisel sitem olcak.
    e-limon.com aslında limon daha çok bilindik meyve olduğu için, ve site logosu güze olcağı için hoşuma gidiyor. Çünkü güzel logo yapılabilir. Ayrıca e-limon -> ekşi limon anlamındada olabilir.
    e-kivi.com ise hem kısa hem okunuşu hemde yazılışı güzel diye hoşuma gidiyor. Ama logosu nasıl olcak bilemiyom
    İşte bu yüzden zorlanıyom arkadaşlar yardım edin, size göre e-limon.com veya e-kivi.com hangisi güzel?
  • 19-02-2008, 23:13:29
    #6
    Kesinlikle e-limon... Hem daha samimi hemde kiwi de "v", "w" karmaşası yaşayabilir ziyaretçiler...
  • 20-02-2008, 00:04:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Karar vermek çok zor ya Evet çoğu kişi limon diyor ama kivi daha kısa olduğu için aklım onada kayıyor.
  • 20-02-2008, 10:42:22
    #8
    limon daha güzel sankim