İyide ikisinide ben sabah almıştım zaten

Sadece hangisini kullanayım diye soruyorum. Yani aççağım site ben net hayatında oldukça olcak. Neti bırakana kadar kişisel sitem olcak.

e-limon.com aslında limon daha çok bilindik meyve olduğu için, ve site logosu güze olcağı için hoşuma gidiyor. Çünkü güzel logo yapılabilir. Ayrıca e-limon -> ekşi limon anlamındada olabilir.
e-kivi.com ise hem kısa hem okunuşu hemde yazılışı güzel diye hoşuma gidiyor. Ama logosu nasıl olcak bilemiyom

İşte bu yüzden zorlanıyom arkadaşlar yardım edin, size göre e-limon.com veya e-kivi.com hangisi güzel?