• 22-03-2014, 21:37:20
    #46
    ederi var bu domainin kimine göre sohbet siteleri bitmiş olsada hala sohbet sitelerini kullanan hatrı sayılır kullanıcı olduguna inanıyorum ama sitelerin düzensiz ve git gide cinselliğe yöneldiği icin insanları bir aarada tutamayıp dagıldığına inanıyorum iyi bir domain iyi işler yapılacağına inanıyorum bu domainle tabi istenirse.
  • 22-03-2014, 21:42:40
    #47
    IRC'nin yıllardır bitmiş olduğunu baz alırsak, şuan 'benim için' ederi yoktur. Ne kadar verirsen ver, insanın elinde patlaması mümkündür. Normalde ederi yüksektir, değerlidir bu domainin. Ama şuan verilen parayı kazandıracağını düşünmüyorum.
  • 22-03-2014, 22:26:36
    #48
    ZaiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazık değil mi 10 bin TL ye. Gidip 10 TL ye domain kaydedip birde reklam karşılığı host konusunda sponsorda bulursun. Kurarsın sistemini olur biter. 9990 TL kar etmiş olursun
    Kaldıramayacaksanız niye domain hakkındaki görüşlerinizi alayım diyorsunuz anlamıyorum.

    IRC öleli olmuş en az 7-8 sene, bu domain IRC'siyle önem ve değer kazandı.

    Şuan son derece güzel bir jenerik domain.

    .com olsaydı belki 60-70 binlere çıkardı rakam ama .net için bu işin piyasası bence bu.
  • 22-03-2014, 22:35:37
    #49
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldıramayacaksanız niye domain hakkındaki görüşlerinizi alayım diyorsunuz anlamıyorum.

    IRC öleli olmuş en az 7-8 sene, bu domain IRC'siyle önem ve değer kazandı.

    Şuan son derece güzel bir jenerik domain.

    .com olsaydı belki 60-70 binlere çıkardı rakam ama .net için bu işin piyasası bence bu.
    Kaldıramamakla alakalı bir durum değilki ben sadece sana öneri sundum ucuz yollu nasıl hareket edebileceğine dair yol göstermek istemiştim ama siz yanlış anladınız.
  • 22-03-2014, 23:08:49
    #50
    2000-2008 yıllarına dönebilsek, xxx.xxx TL den aşağı fiyata satılmayacağı kesin olan bir domain.

    Bana kalırsa, domainin şu anki değeri xxx.xxx TL gibi fiyatlar etmeyecek olsa da 10.000 TL gibi bir teklif de komik olacaktır.

    Uzun zamandır irc ortamlarına girmiyorum. sohbet'in şu anki durumunu bilmiyorum ama Chat.ORG'u satın aldıktan sonra sanırım sohbet.net'ten biraz soğudun mehmet abi.
  • 22-03-2014, 23:20:24
    #51
    bir hyundai accent eder ;-)

    GT-N7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 22-03-2014, 23:20:24
    #52
    istanbul.net gibi bir site düşünün.
  • 23-03-2014, 15:19:08
    #53
    Chrysaor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000-2008 yıllarına dönebilsek, xxx.xxx TL den aşağı fiyata satılmayacağı kesin olan bir domain.

    Bana kalırsa, domainin şu anki değeri xxx.xxx TL gibi fiyatlar etmeyecek olsa da 10.000 TL gibi bir teklif de komik olacaktır.

    Uzun zamandır irc ortamlarına girmiyorum. sohbet'in şu anki durumunu bilmiyorum ama Chat.ORG'u satın aldıktan sonra sanırım sohbet.net'ten biraz soğudun mehmet abi.

    Artık uğraşamıyorum chat siteleriyle zurna.net ve muhabbet.net i sattım elimde sohbet.net kaldı onuda satıp çekilmek istiyorum. Chat.org a gelince orayla ben ilgilenmiyorum herşeyiyle parkie ilgileniyor o nedenle beni yoran bir tarafı yok. Chat sektöründe 16 seneyi geride bıraktım artık yoruldum insanlar ile uğraşmaktan. Daha farklı sektörler ile ilgilenmeyi düşündüğümden cazip bir teklif gelirse satabilirim.
  • 23-03-2014, 15:38:12
    #54
    ZaiL Hocam Aklınızdaki Rakam Nedir Sizin.