IRC'nin yıllardır bitmiş olduğunu baz alırsak, şuan 'benim için' ederi yoktur. Ne kadar verirsen ver, insanın elinde patlaması mümkündür. Normalde ederi yüksektir, değerlidir bu domainin. Ama şuan verilen parayı kazandıracağını düşünmüyorum.