• 04-10-2013, 16:15:10
    #19
    Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 3 harfli olmasını da avantaj olarak görmüyorum.

    ++ bir çok özelliği de yok gibi.

    Yani herkes satış sırasında + bir çok özellik diyor ama ne o özellikler dediğimizde kimse bir şey demiyor.

    Bor bir maden türü, bu yüzden durumu değerlendirmek için en değerli madenlerin domainlerine bakmak lazım. Baktığınızda da değerli hiç domain yok.
    Şimdi Güzel Kardeşim. Kar Sudur Değersizdir. Bor Madendir Değerlidir. Şimdi Bor Değerli O zaman Kar.net beş lira etmez öylemi? bu nasıl sebep sonuç ilişkilendirmesidir. keşke daha mahir olduğunuz konuda yorumlar yapsanız. domainin sahibinin ismi mahir diye herkes mahir olup yorum yapmasa ne güzel olur

    şimdi herkes size balık tutmayı öğretmez. ben size öğreteyim. madem soruyorsunuz nedir bu alan adının değeri o zaman araştırın. son 1 yılda satılan 3 harfli NET domainlerin satış piyasalarına bakın. 3 harf jkl.net gibi domainler bile xxxx TL'nin altında satılmıyor. herkes yanılmış olamaz değilmi?.
  • 04-10-2013, 16:20:39
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi Güzel Kardeşim. Kar Sudur Değersizdir. Bor Madendir Değerlidir. Şimdi Bor Değerli O zaman Kar.net beş lira etmez öylemi? bu nasıl sebep sonuç ilişkilendirmesidir. keşke daha mahir olduğunuz konuda yorumlar yapsanız. domainin sahibinin ismi mahir diye herkes mahir olup yorum yapmasa ne güzel olur

    şimdi herkes size balık tutmayı öğretmez. ben size öğreteyim. madem soruyorsunuz nedir bu alan adının değeri o zaman araştırın. son 1 yılda satılan 3 harfli NET domainlerin satış piyasalarına bakın. 3 harf jkl.net gibi domainler bile xxxx TL'nin altında satılmıyor. herkes yanılmış olamaz değilmi?.
    Yaptığınız kar-su kıyaslaması benim tezimi destekliyor. Yani domain adının bor olması bor'un değerinden değil domain'in 3 harfli olmasından kaynaklanıyor. ++ bir sürü sebep kimse sayamıyor. Ben farklı bir şey mi söyledim yoksa?
  • 04-10-2013, 16:39:28
    #21
    Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız kar-su kıyaslaması benim tezimi destekliyor. Yani domain adının bor olması bor'un değerinden değil domain'in 3 harfli olmasından kaynaklanıyor. ++ bir sürü sebep kimse sayamıyor. Ben farklı bir şey mi söyledim yoksa?
    Şuan değil, ilerisi için yatırımdır. ve Güzel Bir yatırımdır.
    zaten bu tarz alan adlarını değerlendirmeye açmak, çokta mantıklı gelmiyor bana. alan adının değeri zaten üstünde.
  • 04-10-2013, 19:14:10
    #22
    Maden filan bilmem kolay bir okunuşu var o yeter bence 3 harf güzel bir net domain CVC der kaçarım
  • 04-10-2013, 20:35:39
    #23
    Üyeliği durduruldu
    BydlL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maden filan bilmem kolay bir okunuşu var o yeter bence 3 harf güzel bir net domain CVC der kaçarım
    Yorum için teşekkür ederim hocam.
  • 04-10-2013, 23:35:06
    #24
    Bir bor firması alanadı olarak neden bor.net e ihtiyaç duysun ki yorumu biraz yanlış gibi, firma olarak alanınızdaki en iyilere sahip olmak herzaman prestijdir. Diğer yorum yapan arkadaşlarında söylediği gibi bor.net gücü kendisinden gelen bir alanadı, ayrıca bor madeni ile aynı ismi taşıması gücüne artı değer katmaktadır.
  • 05-10-2013, 02:53:24
    #25
    Ben Sadece Hayırlı OLSUN diyorum Mahir Kardeşimize Satmak İstese Bile Amatörce Deyilde Biraz Profesyönelce Baska Forum Yada Sitelerde Satmasını ONERİRİM.

    Elinde Bulundurdugun Domain Elbet Degerini Bulacak Bir Domaindir Ben Böle Domainlere EVLADİYELİK Derim Varsın Ben Yemiyim Cocuklarım Mutlak Bundan Para Yer

    ALLAH NASİBİNİ BOL ETSİN Dedigimi Unutma Profesyonel Ol Satarken.
  • 05-10-2013, 13:26:50
    #26
    Üyeliği durduruldu
    taylanchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir bor firması alanadı olarak neden bor.net e ihtiyaç duysun ki yorumu biraz yanlış gibi, firma olarak alanınızdaki en iyilere sahip olmak herzaman prestijdir. Diğer yorum yapan arkadaşlarında söylediği gibi bor.net gücü kendisinden gelen bir alanadı, ayrıca bor madeni ile aynı ismi taşıması gücüne artı değer katmaktadır.
    Düşüncelerinize tamamen katılıyorum hocam...

    maximus4530 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Sadece Hayırlı OLSUN diyorum Mahir Kardeşimize Satmak İstese Bile Amatörce Deyilde Biraz Profesyönelce Baska Forum Yada Sitelerde Satmasını ONERİRİM.

    Elinde Bulundurdugun Domain Elbet Degerini Bulacak Bir Domaindir Ben Böle Domainlere EVLADİYELİK Derim Varsın Ben Yemiyim Cocuklarım Mutlak Bundan Para Yer

    ALLAH NASİBİNİ BOL ETSİN Dedigimi Unutma Profesyonel Ol Satarken.
    Yorumunuz ve önerileriniz için çok teşekkür ederim hocam...
  • 05-10-2013, 13:31:59
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Kim nederse desin güzel domain, satan arkadaşa acil para lazım olmasaydı ben alıcaktım size nasipmiş.