• 13-09-2008, 02:28:32
    #10
    Üyeliği durduruldu
    firat abi direk fiyayı vermiş 50 150ytl...
  • 13-09-2008, 03:42:31
    #11
    150 edermi diyorsun?
    ben daha fazla eder diye düşündüm DarkApple ama yinede sagol
  • 14-09-2008, 16:21:34
    #12
    direkt 100
  • 14-09-2008, 16:26:49
    #13
    mailin kimden geldiğine bağlı ..Büyük bir şirketse bas 500 ytl i
  • 14-09-2008, 19:40:46
    #14
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mailin kimden geldiğine bağlı ..Büyük bir şirketse bas 500 ytl i
    valla okadar kurnazlar ki bilemeyiz zenginmi degil mi..maille anlaşılsaydı ben çözerdim zaten..ama verdim 500 ytl fiyat bakalım
  • 14-09-2008, 19:44:32
    #15
    subdomain için güzel bi domain

    seni.begendim.com
    arzu.begendim.com vs vs..

    150 ytl gibilerinden..
  • 15-09-2008, 00:57:23
    #16
    WebEngineer teşekkürler görüşlerin için..değerlendireceğim insallah.bu söylediklerinizi not alıyorum daima..kolay gelsin herkese

    varmı başka görüşleri olan