myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mailin kimden geldiğine bağlı ..Büyük bir şirketse bas 500 ytl i
valla okadar kurnazlar ki bilemeyiz zenginmi degil mi..maille anlaşılsaydı ben çözerdim zaten..ama verdim 500 ytl fiyat bakalım