• 04-05-2013, 20:12:25
    #1


    Geçen sene forumdan xxx meblağ ödeyerek almıştım aklımda bir proje vardı ama farklı işler sebebi ile ilgilenemedim elimde öyle duruyor,

    Domain işi ile ilgilenen profesyonel arkadaşlardan domain hakkında düşüncelerini öğrenmek istedim,

    Domain ne kalitededir, iş görür mü, zamanı gelince değeri artar mı, elimde tutmalı mıyım, satmalı mıyım ne dersiniz?
  • 04-05-2013, 20:26:08
    #2
    hocam domain güzel x.xxx edecek domain ama aranma hacmi sıkıntısı var. ama iyi bir reklamla güzel yerlere gelebilir. ama sermaye desteği şart
  • 04-05-2013, 20:30:57
    #3
    Benjamin Breeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Geçen sene forumdan xxx meblağ ödeyerek almıştım aklımda bir proje vardı ama farklı işler sebebi ile ilgilenemedim elimde öyle duruyor,

    Domain işi ile ilgilenen profesyonel arkadaşlardan domain hakkında düşüncelerini öğrenmek istedim,

    Domain ne kalitededir, iş görür mü, zamanı gelince değeri artar mı, elimde tutmalı mıyım, satmalı mıyım ne dersiniz?
    Aklıma gelen tek şey kargo fiyatı üzerine ekleyerek piyasa fiyatının biraz daha aşağısında ürünler satan bir site.
    Domain böyle kullanılırsa kaliteli.Böyle çalışacak bir firmaya satılırsa xxx tl den yüksek bir fiyata satılabilir.r10 da satmayı düşünürseniz xxx tl verecek kişi bile çıkmayabilir.Çünkü bu domaini alan bir kişinin hemen bir blog,bir forum vb. kurup kendi başına site açması saçma olur.
    Bunların hepsi benim fikrimdir.Başka birisi çıkıp xxxxx tl bile verebilir.Sadece fikrimi söyledim.
  • 07-05-2013, 11:21:41
    #4
    denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma gelen tek şey kargo fiyatı üzerine ekleyerek piyasa fiyatının biraz daha aşağısında ürünler satan bir site.
    Domain böyle kullanılırsa kaliteli.Böyle çalışacak bir firmaya satılırsa xxx tl den yüksek bir fiyata satılabilir.r10 da satmayı düşünürseniz xxx tl verecek kişi bile çıkmayabilir.Çünkü bu domaini alan bir kişinin hemen bir blog,bir forum vb. kurup kendi başına site açması saçma olur.
    Bunların hepsi benim fikrimdir.Başka birisi çıkıp xxxxx tl bile verebilir.Sadece fikrimi söyledim.
    Benimde aklımda olan proje oydu, yani herşeyin kargo dahil satıldığı müşterinin kargoyu düşünmeyeceği bir alışveriş sitesi...

    Farklı fikirleri olan varsa dinlemek isterim