Benjamin Breeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Geçen sene forumdan xxx meblağ ödeyerek almıştım aklımda bir proje vardı ama farklı işler sebebi ile ilgilenemedim elimde öyle duruyor,

Domain işi ile ilgilenen profesyonel arkadaşlardan domain hakkında düşüncelerini öğrenmek istedim,

Domain ne kalitededir, iş görür mü, zamanı gelince değeri artar mı, elimde tutmalı mıyım, satmalı mıyım ne dersiniz?
Aklıma gelen tek şey kargo fiyatı üzerine ekleyerek piyasa fiyatının biraz daha aşağısında ürünler satan bir site.
Domain böyle kullanılırsa kaliteli.Böyle çalışacak bir firmaya satılırsa xxx tl den yüksek bir fiyata satılabilir.r10 da satmayı düşünürseniz xxx tl verecek kişi bile çıkmayabilir.Çünkü bu domaini alan bir kişinin hemen bir blog,bir forum vb. kurup kendi başına site açması saçma olur.
Bunların hepsi benim fikrimdir.Başka birisi çıkıp xxxxx tl bile verebilir.Sadece fikrimi söyledim.