• 12-03-2013, 21:16:32
    #1
    Az önce Bize [.] N.e.t. domainini portföye ekledim. Slogan hazır

    Bunun yanında YolHaritam [.] c.o.m. bugün aldığım diğer bir domain. YolHaritam için değerlendirme bekliyorum.
  • 12-03-2013, 21:23:06
    #2
    Hayırlı olsun hocam, ilki çok güzel domain.
    Diğeri de güzel.
  • 12-03-2013, 21:23:48
    #3
    Hayırlı olsun, bugün neden erken düştü ki domain'ler?
  • 12-03-2013, 21:24:17
    #4
    hayırlı olsun.

    domainler erken düştü sanırım. normalde 9 da düşüyorlardı. saatler mi geri alındı anlamadım gitti. yoksa yolharitam listemdeydi
  • 12-03-2013, 21:26:27
    #5
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, bugün neden erken düştü ki domain'ler?
    Saat dilimi değişti yaklaşık 2 hafta bu şekilde olacak. Sonra bizde saatler ileri alınınca düzelecek.

    İlk domain arttırım sonucu alındı.
  • 12-03-2013, 21:26:41
    #6
    İçinde kalmış redghost'un varyemez Güya bir de programla domain yakalıyorlar. Adam manuel domain'i alıp, enselerine tokadı yapıştırmış redghost, duydun zilin sesini programı 20:00 'a kur bundan sonra
  • 12-03-2013, 21:27:56
    #7
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçinde kalmış redghost'un varyemez :d güya bir de programla domain yakalıyorlar. Adam manuel domain'i alıp, enselerine tokadı yapıştırmış :d redghost, duydun zilin sesini programı 20:00 'a kur bundan sonra :d
    :d:d
  • 12-03-2013, 21:29:50
    #8
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçinde kalmış redghost'un varyemez Güya bir de programla domain yakalıyorlar. Adam manuel domain'i alıp, enselerine tokadı yapıştırmış redghost, duydun zilin sesini programı 20:00 'a kur bundan sonra
    yok içimde kalmadı. en azından yabancıya gitmemiş sadece şaşırdım. bir kaç domain daha vardı hepsi alınmış tabi
  • 12-03-2013, 21:32:51
    #9
    En iyisi insan gücü ya da backorder Programla olmaz.