Konu
Slogan hazır, Bize Net Lazım!
12-03-2013, 21:24:17
#4
redghost
hayırlı olsun.
domainler erken düştü sanırım. normalde 9 da düşüyorlardı. saatler mi geri alındı anlamadım gitti. yoksa yolharitam listemdeydi