bütce 1.000 TL
25
●2.379
- 12-11-2012, 12:41:55https://www.r10.net/sikayetim-var/876...gidiyorum.html
bu konuda dolandırılmıstım asıl benim şikayetim bunu katagori editoru yapan içinde şikayette bulundum savcılıkta bu arkadaş ktagori editoru olmasaydı dolandılmazdım ben mod diye guvendik - 12-11-2012, 12:46:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kime guvenecegimizi sasırdık.gecmis olsunNaMeLeSs_MaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2012, 13:08:57Son durum nedir ?NaMeLeSs_MaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2013, 03:31:46https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1067000526 okuyun sonuc burada
düşünürseniz pm atabilirsiniz.