Konu
bütce 1.000 TL
12-11-2012, 13:08:57
#24
webline
NaMeLeSs_MaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/sikayetim-var/876...gidiyorum.html
bu konuda dolandırılmıstım asıl benim şikayetim bunu katagori editoru yapan içinde şikayette bulundum savcılıkta bu arkadaş ktagori editoru olmasaydı dolandılmazdım ben mod diye guvendik
Son durum nedir ?