NaMeLeSs_MaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/sikayetim-var/876...gidiyorum.html

bu konuda dolandırılmıstım asıl benim şikayetim bunu katagori editoru yapan içinde şikayette bulundum savcılıkta bu arkadaş ktagori editoru olmasaydı dolandılmazdım ben mod diye guvendik
Son durum nedir ?