• 09-11-2009, 20:30:20
    #10
    Net daha ağır basıyor düşüncesindeyim. Kimi zaman 4 karakter domainleri who.is çekerken bile bir çok .org uzantısının boş olduğunu ama .com, .net uzantısının dolu olduğunu görüyorum. Bu da farklı bir bakış açısı..
  • 09-11-2009, 20:30:36
    #11
    bencede net daha estetik duruyor

    Aslında alan adları ve uzantılarını kalite yapan, sitelerin büyüklüğü bence. Mesela yahoo.com yerine yahoo.info olsaydı sizce info uzantıları popülarite kazanmazmıydı