Net daha ağır basıyor düşüncesindeyim. Kimi zaman 4 karakter domainleri who.is çekerken bile bir çok .org uzantısının boş olduğunu ama .com, .net uzantısının dolu olduğunu görüyorum. Bu da farklı bir bakış açısı..