• 20-04-2010, 00:40:12
    #1
    TURK.COM

    pr1 yeni düştü aldım. aldıktan sonra yaptığım araştırmaya göre uzun zaman kullanılmış, hatta sahibi bir ara 20 usd civarında aidatlıya çevirmiş sistemi.

    nedir görünüş, nasıl olur akıbet?
  • 20-04-2010, 00:47:49
    #2
    domaini boşta görüp almamıştım.bilemiyorum ne yapılacağını.

    hayırlı olsun diyelim
  • 20-04-2010, 01:22:31
    #3
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domaini boşta görüp almamıştım.bilemiyorum ne yapılacağını.

    hayırlı olsun diyelim
    keman.org u da boşta görüp almamıştın sen değil mi
  • 20-04-2010, 01:30:02
    #4
    cAgAbA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keman.org u da boşta görüp almamıştın sen değil mi
    evet onuda almadım gerek duymadım.bu hafta 2 domain aldım sadece.bir kaç gün içinde bir domain daha düşecek yakalayabilirsem iyi olacak.bu hafta aldıgım domainler

    kardemirkarabukspor [nokta] com
    imlet [nokta] net
  • 20-04-2010, 01:51:38
    #5
    yahu gecenin bu vaktinde şaka yaptık, o kadar alıngan olma... yorum yaptın, geçen günkü yorumla örtüşünce ufak bir espri yapalım dedik.
  • 20-04-2010, 01:54:47
    #6
    cAgAbA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu gecenin bu vaktinde şaka yaptık, o kadar alıngan olma... yorum yaptın, geçen günkü yorumla örtüşünce ufak bir espri yapalım dedik.
    hocam alınganlık yok yaa


    neden herkes bu gece benim yazdıklarımı yanlış anlıyor anlamış değilim

    hocam kusura bakma valla

    neyse +rep içimden geldi
  • 20-04-2010, 02:04:16
    #7
    rep bize farketmez ama nazarın değdi resim patlamış, şimdi yeni bir resim bulmak gerekecek gecenin bu vakti
  • 20-04-2010, 02:05:08
    #8
    cAgAbA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rep bize farketmez ama nazarın değdi resim patlamış, şimdi yeni bir resim bulmak gerekecek gecenin bu vakti
    resim patlayalı aylar yıllar oldu zaten hocam yenimi farkettiniz
  • 20-04-2010, 02:07:41
    #9
    tek gözüm kapalı diğeri de yarım açık şu anda anca bu kadar...