pr1 yeni düştü aldım. aldıktan sonra yaptığım araştırmaya göre uzun zaman kullanılmış, hatta sahibi bir ara 20 usd civarında aidatlıya çevirmiş sistemi.
keman.org u da boşta görüp almamıştın sen değil mi
evet onuda almadım gerek duymadım.bu hafta 2 domain aldım sadece.bir kaç gün içinde bir domain daha düşecek yakalayabilirsem iyi olacak.bu hafta aldıgım domainler