Konu
BMW Türk nokta com
20-04-2010, 01:51:38
#5
cAgAbA
yahu gecenin bu vaktinde şaka yaptık, o kadar alıngan olma... yorum yaptın, geçen günkü yorumla örtüşünce ufak bir espri yapalım dedik.