cAgAbA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu gecenin bu vaktinde şaka yaptık, o kadar alıngan olma... yorum yaptın, geçen günkü yorumla örtüşünce ufak bir espri yapalım dedik.
hocam alınganlık yok yaa


neden herkes bu gece benim yazdıklarımı yanlış anlıyor anlamış değilim

hocam kusura bakma valla

neyse +rep içimden geldi