yahu gecenin bu vaktinde şaka yaptık, o kadar alıngan olma... yorum yaptın, geçen günkü yorumla örtüşünce ufak bir espri yapalım dedik.
hocam alınganlık yok yaa
neden herkes bu gece benim yazdıklarımı yanlış anlıyor anlamış değilim
hocam kusura bakma valla
neyse +rep içimden geldi