• 03-06-2026, 08:11:31
    #1

    Çok değişik bir hikayeye sahip bir dizi, izlemenizi öneririm.
  • 03-06-2026, 08:18:58
    #2
    2. sezon ortasına kadar izledim sanırım, karışık ve durağan gidiyor. O yüzden sıktı, koptum.
  • 03-06-2026, 09:09:23
    #3
    Bittikten sonra ayağa kalkın ve yönetmeni, senaristi alkışlayın.
  • 03-06-2026, 09:14:39
    #4
    tekrarlayan sahneler sıkıyor bi yerden sonra
  • 03-06-2026, 09:43:28
    #5
    Dizi ile ilgili çok spoiler vermeyim de kurgu anlamında iyi işler çıkarmış fakat sonradan bozmuş bir diziydi. Özellikle Anthony Hopkins'in olaylarından sonra kurgu sakız gibi uzadı.

    2 Sezonla güzel bir final olurdu. AI konusunda alt metni anlarsanız en iyi kurgu Cyberpunk 2077'de
  • 03-06-2026, 10:01:45
    #6
    Sakuragi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dizi ile ilgili çok spoiler vermeyim de kurgu anlamında iyi işler çıkarmış fakat sonradan bozmuş bir diziydi. Özellikle Anthony Hopkins'in olaylarından sonra kurgu sakız gibi uzadı.

    2 Sezonla güzel bir final olurdu. AI konusunda alt metni anlarsanız en iyi kurgu Cyberpunk 2077'de
    Yarım kalırdı hocam bence. Dizi, muhteşem
  • 03-06-2026, 16:33:29
    #7
    TİCARET YAPMIYORUM!
    sabah görmüştüm şimdi aşağı gele gele bu konuyu arıyordum qwkeqke teşekkürler izliyeceğim