Dizi ile ilgili çok spoiler vermeyim de kurgu anlamında iyi işler çıkarmış fakat sonradan bozmuş bir diziydi. Özellikle Anthony Hopkins'in olaylarından sonra kurgu sakız gibi uzadı.
2 Sezonla güzel bir final olurdu. AI konusunda alt metni anlarsanız en iyi kurgu Cyberpunk 2077'de
Yarım kalırdı hocam bence. Dizi, muhteşem