early supporter rozetli
early dev rozetli (bot sahibi olmak zorunda)
minimum 5-6 yillik nitrosu olan ve 4-5 yillik boost rozeti olan
rozetli veya rozetsiz 2015 kurulumlu
og mailli hesap ariyorum mail atip geri cekmekle ugrasacaklar lutfen yazmasin trade puanlariniza gore alim yapacagim. konuya yorum birakabilir veya pm atabilirsiniz
Discord hesap ariyorum
5
●178
- 08-05-2024, 10:34:31yazdigim hepsinin oldugu 1 hesap aramiyorum, herhangi bir tanesi bile olsa kabulum sadece early olan veya rozetsiz 2015 kurulumlu vs (bunlari bulmak aslinda kolay fakat cogu dolandirici oldugu icin ugrasmak istemiyorum), ayrica bende 8 yillik discord kullanicisiyim ve bizzat kendi arkadasimin mayis 2019'dan beri boost rozeti var. tesekkurlerPushat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2024, 12:48:01https://www.r10.net/discord-hesap-al...lk-mailli.html bilginize hocam, iyi forumlar
- 24-05-2024, 12:49:36siz sunucunuza girdigim icin beni banlayan kisi degil miydiniz hocam? yanlis olmasin da ben oyle hatirliyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2024, 12:51:17sunucu baglantisi cok fazla yer de mevcut oldugu icin gun icinde cok fazla sacma sapan insanla muhattap olmak zorunda kaliyoruz, bir yanlislik olduysa kusura bakmayin hocamPenthos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle