• 06-12-2023, 22:16:33
    #1
    Discord Mobil e gelen güncellemeyle birlikte mobil tasarımı bence çok iyi olmuş

    Eskiden de güzeldi ama daha çekici olmuş,
    R10 mobil de güzel ama şöyle bir tasarım, yoksa

  • 06-12-2023, 22:36:32
    #2
    Arada güzel hediyeler de veriyor maşallah
  • 08-12-2023, 00:12:33
    #3
    Bence çok kötü, hiç beğenmedim
  • 08-12-2023, 10:44:04
    #4
    Hocam tasarım olarak güzel fakat Optimize olarak hala rezalet durumda Üyeler kısmına girince uygulama çökme sorunları v.s mevcut umarım ileri ki zamanlarda düzeltilir
  • 08-12-2023, 11:11:07
    #5
    Sismei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tasarım olarak güzel fakat Optimize olarak hala rezalet durumda Üyeler kısmına girince uygulama çökme sorunları v.s mevcut umarım ileri ki zamanlarda düzeltilir
    IOS'ta yok şuanlık ama androidde var sanırım