
Normalde elime geçtiğinde 60tl'ye satıyordum fakat artık pek yabancı serverlarda takılmadığım için elime geçmiyor ve bu sefer +100.000 üyelik bir Türk serverda bir iş aldım ve karşılık olarak bu nitrolar verildi. Yani nitroları teminimde herhangi bir illegal durum yoktur. Zannetmiyorum ama herhangi bir problem çıkarsa her türlü ilgilenirim.
STOK: MEVCUT
SATIŞ: AKTİF
SATIN ALMAK İÇİN PM ATINIZ.
SATIŞ: AKTİF
SATIN ALMAK İÇİN PM ATINIZ.
Satış devam ediyor