şu anda üçüncü bölümdeyim ve çok sıkıcı. Bir an inci tanelerini izliyorum sandım. 456 numara galiba 2-3 kelimeden başka konuşmadı. Saklambaç oyunu tam bir hayal kırıklığı . Bu dizide bu kadar drama yer vermeye gerek yoktu bence. Tamamını izleyen var mı ?
Edit: 4. bölümde biraz hareketlenme oldu.
Squid Game 3 izlemeye devam edeyim mi ?
5
●256
- 28-06-2025, 09:47:06vazgeçmeyin hocam. 4. bölümde heyecan vartunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle