• 27-06-2025, 22:14:17
    #1
    şu anda üçüncü bölümdeyim ve çok sıkıcı. Bir an inci tanelerini izliyorum sandım. 456 numara galiba 2-3 kelimeden başka konuşmadı. Saklambaç oyunu tam bir hayal kırıklığı . Bu dizide bu kadar drama yer vermeye gerek yoktu bence. Tamamını izleyen var mı ?

    Edit: 4. bölümde biraz hareketlenme oldu.
  • 27-06-2025, 22:16:00
    #2
    bence etmelisiniz hocam, milyonlar yanılıyor olamaz.
  • 27-06-2025, 22:16:39
    #3
    oyunlar başladıysa ve sevmediyseniz bırakın.
    breaking bad izlemediyseniz ona başlayın. ama onu kesinlikle 4. bölüme kadar bırakmayın
  • 28-06-2025, 00:31:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    prison break izleyin hocam
  • 28-06-2025, 00:34:44
    #5
    tamda şimdi başlayacaktım benide vazgeçirdin
  • 28-06-2025, 09:47:06
    #6
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamda şimdi başlayacaktım benide vazgeçirdin
    vazgeçmeyin hocam. 4. bölümde heyecan var