şu anda üçüncü bölümdeyim ve çok sıkıcı. Bir an inci tanelerini izliyorum sandım. 456 numara galiba 2-3 kelimeden başka konuşmadı. Saklambaç oyunu tam bir hayal kırıklığı . Bu dizide bu kadar drama yer vermeye gerek yoktu bence. Tamamını izleyen var mı ?

Edit: 4. bölümde biraz hareketlenme oldu.