• 02-01-2025, 12:39:31
    #1
    https://www.youtube.com/watch?v=Urt8KSaIYXY


    Selamlar 2.sezon fragmanı geldi yakında yayında.
  • 02-01-2025, 12:43:54
    #2
    TRT yapımı bir dizi.
    Vergiler ile ödenen tonlarca şey.
    Ve halkın izlemesi için tekrar para ödediği tek şey.

    Dizi güzel bu arada tebrik etmek gerek.
  • 02-01-2025, 12:46:26
    #3
    1. sezon güzeldi ama 2. sezon fragmanı hiç iç açıcı durmuyor 😁
  • 02-01-2025, 12:47:20
    #4
    Bunun daha 1. Sezonu yeni yayına girmedi mi? Ne bu acele...
  • 02-01-2025, 12:48:35
    #5
    Bu memlekette niye ölümden başka bir şey yok abi, bunu izleyenlere de saygı duyuyurum ama nasıl bir kafa var anlamak güç.
    Topyekün bir psikolojik baskı var topluma... Ölüm, cinayet, karapara, uyuşturucu, acilen toparlanmalıyız. 5 yaşındaki çocuklar ölümle tanışıyor.
  • 02-01-2025, 12:51:24
    #6
    BurakAlmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu memlekette niye ölümden başka bir şey yok abi, bunu izleyenlere de saygı duyuyurum ama nasıl bir kafa var anlamak güç.
    Topyekün bir psikolojik baskı var topluma... Ölüm, cinayet, karapara, uyuşturucu, acilen toparlanmalıyız. 5 yaşındaki çocuklar ölümle tanışıyor.
    Bir kere izledim bir daha izleyesim var sarıyor siz de deneyin
  • 02-01-2025, 14:05:50
    #7
    Film güzel lakin arada bi hint filmi gibi 5 10 dakıka boyunca Ahmet kurala bakıyoruz
  • 02-01-2025, 14:09:48
    #8
    Dizi güzel ama ikinci sezon fragmanını beğenmedim umarım. 2. Sezonda 1. sezon kadar iyi olur.
  • 02-01-2025, 14:14:42
    #9
    Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Film güzel lakin arada bi hint filmi gibi 5 10 dakıka boyunca Ahmet kurala bakıyoruz
    türk dizilerinin klasikleşmiş durumu her dizide bu var malesef kamera donup kalacak