Bu memlekette niye ölümden başka bir şey yok abi, bunu izleyenlere de saygı duyuyurum ama nasıl bir kafa var anlamak güç.
Topyekün bir psikolojik baskı var topluma... Ölüm, cinayet, karapara, uyuşturucu, acilen toparlanmalıyız. 5 yaşındaki çocuklar ölümle tanışıyor.