• 17-11-2015, 16:51:48
    #1
    Forumdışı satılmıştır konu kilit.
  • 17-11-2015, 17:05:10
    #2
    Hocam 3 ay sonra bitecek değilmi.Digitürk devam ettirir fatura fln gönderir, böyle bi durum olmaz değilmi?
  • 18-11-2015, 22:59:37
    #3
    reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3 ay sonra bitecek değilmi.Digitürk devam ettirir fatura fln gönderir, böyle bi durum olmaz değilmi?
    Pm ile bilgilendirme yapıldı.Günceldir.