reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 ay sonra bitecek değilmi.Digitürk devam ettirir fatura fln gönderir, böyle bi durum olmaz değilmi?
Pm ile bilgilendirme yapıldı.Günceldir.