• 25-03-2026, 11:18:01
    #1
    Merhaba,
    Gelişme amaçlı Claude.ai kullanıyorum fakat bütçe nedeni ile premium alamıyorum.
    Mesaj sınırı var ve sürekli geliştirmek istediğim proje yarıda kalıyor bununla ilgili destek olabilecek birini arıyorum.
    Uygun fiyattan sınırsız konuşma satan veya bu claude.ai ile aynı özellikleri taşıyan bir AI satacak biri de olabilir.
    Benim yazdığım şeyi veya gönderdiğim kodu düzelterek doğrusunu yazarak tekrar iletmesini istiyorum.

    Teşekkürler şimdiden
  • 25-03-2026, 11:21:31
    #2
    Merhabalar, yardımcı olabiliriz.
    Aylık 550 TL taahütsüz.
    Aylık 24.800 istek limiti.
  • 25-03-2026, 11:22:52
    #3
    Şuan 2x Limiti var Tüm planlar da 20 dolara opus alsan bu 5x e katlanıyor zaten 10 dolara felan forumda satanları görüyorum
  • 25-03-2026, 11:23:13
    #4
    Aylık 3 dolara tüm modeller için var. Kullanım limiti yok 3 dolar bitinceye kadar kullanırsınız. Limit bilgisi değişiyor ne yaptığınıza göre
  • 25-03-2026, 11:26:02
    #5
    pazaryazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, yardımcı olabiliriz.
    Aylık 550 TL taahütsüz.
    Aylık 24.800 istek limiti.
    Konu sahibinin izniyle detaylı bilgi alabilir miyim?
  • 25-03-2026, 11:28:50
    #6
    INPUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibinin izniyle detaylı bilgi alabilir miyim?
    Whatsapp adresimiz üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

    https://wa.me/905527140676
  • 25-03-2026, 11:32:26
    #7
    ben yuxor.dev/ bu arkadaslarin servisini kullaniyorum, günlük 800 limit veriyor. Tabi direk claude API'si kadar performansli degil ancak bir yazilimci olarak benim islerimi bile hayli hayli halledebiliyor. özellikle roo-code üzerinden orchestrator secerseniz cok daha iyi calisiyor. Diger etkileyen sey ise iyi prompt yazilmasi. Aylik 22 dolara geliyor.

    Bu sitenin sahibi de r10 da olmasi lazim ama kullanici ismini bilmiyorum

    edit: opus 4.6 thinking - 1 milyon context ile kullaniyorum
  • 25-03-2026, 11:38:39
    #8
    mertkann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 3 dolara tüm modeller için var. Kullanım limiti yok 3 dolar bitinceye kadar kullanırsınız. Limit bilgisi değişiyor ne yaptığınıza göre
    3 dolara nereden alabiliriz
  • 25-03-2026, 11:40:57
    #9
    Ben Claude yin 2 gün boyunca baya bı kullandım limite filan takılmadı baya kod yazdırdım, 3 gün aradan sonra dün girdim bir foto attım limit doldu dedi. Normalmi? 5 saat sonra sifirlanmiyirmuydu? Son et 4.5 kullaniyodum