Ben Claude yin 2 gün boyunca baya bı kullandım limite filan takılmadı baya kod yazdırdım, 3 gün aradan sonra dün girdim bir foto attım limit doldu dedi. Normalmi? 5 saat sonra sifirlanmiyirmuydu? Son et 4.5 kullaniyodum