Herkese Merhabalar, İyi forumlar
Selenium hakkında birkaç soru soracaktım selenium kullanarak bir platformda hesap açma, takip ettirme ve beğeni işlemleri yapmaya çalışıyorum. FP, proxy ve user agent değiştirerek işlemleri yapıyorum. Bu yöntemle oluşturduğum hesaplar kesinlikle ban yemez diyebilir miyiz? İşlemleri api ile mi garantiye alırım yoksa Selenium mu daha garanti olur? Ek olarak selenium da minimum bant genişliği harcamak için neler yapmam gerekir? Bu konuda tecrübeli arkadaşlardan bilgi almak isterim.
Teşekkürler.
Selenium hakkında bilgi.
5
●198
- 10-12-2023, 02:05:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İşin içinde proxy varsa ban herzaman var. Proxy çok çabuk tespit edilebilen birşey çünkü.
- 10-12-2023, 02:33:36hocam selenium son gelen güncellemeler ile galiba artık radara takılıyor sosyal medya uygulamaları gittikçe önlemleri arttırıyor ve artık normal insanlar bile sorun yaşar oldu ben bile artık facebook kullanamıyorum açtığım hesap 2 gün sonra kapanıyor yani. dikkat edin hesapları hiç etmeyin
- 10-12-2023, 02:48:00GoLogin'de onlarca hesap aç. Bunların api key'lerini işleyerek GL ile yap işlemleri. Eğer hesapları hesapları açıp sonra manual iş yapmayacaksan daha da kolay, tek GL hesabında profil oluştur işini yap sonra profili sil.