Herkese Merhabalar, İyi forumlar
Selenium hakkında birkaç soru soracaktım selenium kullanarak bir platformda hesap açma, takip ettirme ve beğeni işlemleri yapmaya çalışıyorum. FP, proxy ve user agent değiştirerek işlemleri yapıyorum. Bu yöntemle oluşturduğum hesaplar kesinlikle ban yemez diyebilir miyiz? İşlemleri api ile mi garantiye alırım yoksa Selenium mu daha garanti olur? Ek olarak selenium da minimum bant genişliği harcamak için neler yapmam gerekir? Bu konuda tecrübeli arkadaşlardan bilgi almak isterim.
Teşekkürler.