• 16-08-2012, 21:46:16
    #1
    ovh daki makinaları vergi vermeden alabiliyormuyuz? yurtdışıyım vergi ödemek zorundamıyım? hetznerde vergi alınmıyor
  • 16-08-2012, 21:49:20
    #2
    İlk ay aldıktan sonra Türk olduğunuza dair fatura vb şeyi gönderince diğer ödemelerden vergiyi düşüyorlardı sanırım.
  • 17-08-2012, 00:16:30
    #3
    Developer
    kişisel kullanım için Türkiye den vergi vermek zorundayız sanırım ?
  • 17-08-2012, 00:28:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    belgeleri gönderdikten sonra arkadaşın dediği gibi %19 luk vergi düşülüyor.Türkiyeden vergi, yani öyle bişey yok bildiğim kadarıyla.%19 u düşürdükten sonra o şekilde kullanılabiliyo.