belgeleri gönderdikten sonra arkadaşın dediği gibi %19 luk vergi düşülüyor.Türkiyeden vergi, yani öyle bişey yok bildiğim kadarıyla.%19 u düşürdükten sonra o şekilde kullanılabiliyo.