• 14-09-2007, 16:45:09
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Mrb Arkadaslar.

    Dün Acele Olarak Arkadasla Bir Makına Aldık.

    p4 2.8 HT
    2 gb ram
    2X80 gb hdd
    1500 gb band
    100 mbit port
    remote reboot
    mrtg
    reverse dns
    8 ip addr
    cpanel/fantastico
    managed
    144 $

    Sizce Bu Makınıda İyi Randıman Alırmıyım ? Özellikleri İyimidir ?
  • 14-09-2007, 16:47:05
    #2
    DC Nerede Birde Barındıracağın Sitelerin Hiti Büyüklüğü Vs.... ??
  • 14-09-2007, 16:48:01
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yurt Dısında.

    Barındıracagım Sitelerin Topalm Hiti 30 Bini Geçmez.
  • 14-09-2007, 16:50:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    o işlemci için ram'ın 2 gb olmasına gerek yok , kaldıracağı iş çok fazla değil malesef.
    p4 serisi bütçesi düşük olan insanlar için idealdir.
    ama 2.8 ghz cpu yerine 3.0 ghz olarak daha ucuza bulabilirdiniz.
  • 14-09-2007, 16:53:53
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    dualcore 6600
    512 ram
    80 hdd
    plesk 8.1

    bu maınadan cok daha iyi degilmidir ?

    çünkü bu vps'de cok rahattım satısları iptal ettikleri için yenı makına aldım.
  • 14-09-2007, 17:01:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    LeXMaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DC Nerede Birde Barındıracağın Sitelerin Hiti Büyüklüğü Vs.... ??
    vrt ınc sanırım datacenter.
  • 14-09-2007, 17:07:21
    #7
    Hareket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vrt ınc sanırım datacenter.
    VRT İse Sitelerinizin Yasal Olmasına Dikkat Edin Lisansız VB Falan Yüklemeyin Sonra Başınız Ağırır
  • 14-09-2007, 17:10:46
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Süttenn Ağzı Yanan Yoğurdu Üfleyerek Yermiş. Bu Defaki Firmam Adam Gibi
  • 14-09-2007, 19:20:27
    #9
    walla pahalıya bile almışsın elindeki makinayı kardes.. AMD 3.8 var layeredtech'de 1gb ram 160gb hdd 8 IP.. 90$ sadece ilk ay 20 dolar kurulumu var..