Mrb Arkadaslar.
Dün Acele Olarak Arkadasla Bir Makına Aldık.
p4 2.8 HT
2 gb ram
2X80 gb hdd
1500 gb band
100 mbit port
remote reboot
mrtg
reverse dns
8 ip addr
cpanel/fantastico
managed
144 $
Sizce Bu Makınıda İyi Randıman Alırmıyım ? Özellikleri İyimidir ?
Bu Makinada Ne Kadar Randıman Alırım ?
10
●1.114
- 14-09-2007, 16:45:09Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
- 14-09-2007, 16:48:01Eposta Aktivasyonu GerekmekteYurt Dısında.
Barındıracagım Sitelerin Topalm Hiti 30 Bini Geçmez. - 14-09-2007, 16:53:53Eposta Aktivasyonu Gerekmektedualcore 6600
512 ram
80 hdd
plesk 8.1
bu maınadan cok daha iyi degilmidir ?
çünkü bu vps'de cok rahattım
satısları iptal ettikleri için yenı makına aldım.
- 14-09-2007, 17:01:50Üyeliği durdurulduvrt ınc sanırım datacenter.LeXMaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2007, 17:07:21VRT İse Sitelerinizin Yasal Olmasına Dikkat Edin Lisansız VB Falan Yüklemeyin Sonra Başınız AğırırHareket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2007, 17:10:46Eposta Aktivasyonu GerekmekteSüttenn Ağzı Yanan Yoğurdu Üfleyerek Yermiş. Bu Defaki Firmam Adam Gibi
satısları iptal ettikleri için yenı makına aldım.