Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Mrb Arkadaslar.
Dün Acele Olarak Arkadasla Bir Makına Aldık.
p4 2.8 HT
2 gb ram
2X80 gb hdd
1500 gb band
100 mbit port
remote reboot
mrtg
reverse dns
8 ip addr
cpanel/fantastico
managed
144 $
Sizce Bu Makınıda İyi Randıman Alırmıyım ? Özellikleri İyimidir ?