Sanırım benim bw yetersiz kalmaya başlayacak bu sıralar. Aslında bende geçmeyi düşünebilirim.... Bizlere haberdar edersin artık osman...Nede olsa müşteriniz...
bence vps kullanıcıları na yönelik makina yapsanız vps pastasında da nasiplenirsiniz celeron makinalardan msela dahada düşük bw 500 gb örneğin bence dahada etkili olur neden vpslerlen uğraşalım ki