Konu
Alıcı ve Satıcılardan Yorum...
19-09-2007, 22:20:15
#38
kacar82
Sanırım benim bw yetersiz kalmaya başlayacak bu sıralar. Aslında bende geçmeyi düşünebilirim.... Bizlere haberdar edersin artık osman...Nede olsa müşteriniz...