Merhabalar sanallaştırma için Türkiye lokasyon makina aramaktayım.
İşlemci : İ7 / Xeon
Ram : 8 / 12 / 16 gb olabilir
HDD : 2*500 GB yada 2 * 1 TB == min 2 hdd olmalı
Lokasyon : Radore / Mars / Netfactor olabilir.
İşletim Sistemi : Wmware Esxi .
Şimdiden Teşekkür ederim .
Teklifleri Bekliyorum.
İletişim : info@sanshosting.com
TR Lokasyon Sunucu Aranıyor
9
●541
- 13-12-2010, 16:57:18Merhaba,
HostAvrupa / Radore Telekom İçerisinden istediğiniz hizmeti verebiliriz.
Dell R210
4x 2.40 Ghz Intel Xeon Quad-Core X3440, 8M L3, Hyper-Threading
8192 MB UDimm Bellek
2x 500 GB Dell Sata, Sas6i Hardware RAID 1
Dell iDrac IP KVM / IP Reboot Paneli (Raid0 veya Raid1 imkanı)
10 Mbit/s (500 GB Trafik), Paylaşımsız İnternet Erişimi
5 Adet Kullanılabilir IP Adresi
12 Aylık Sabit Fiyat Garantisi
Esxi kurulu bir şekilde 10 adet ip adresi ile birlikte aylı 150 tl + kdv
Sunucularımız stoklarda olup sadece 30 dk içerisinde esxi kurulup teslim edilmektedir.
msn@hostavrupa.net
İstanbul Ofisi (Merkez)
Şirket Ünvanı: Host Avrupa İnternet ve Bilgisayar Hizmetleri
Adres: Vatan Caddesi, İnkılap Mahallesi No: 49/2 Ümraniye / İstanbul / Turkiye
E-Posta: info@hostavrupa.net
Telefon: +90 216 632 00 39
Mobil: +90 555 974 11 67
Saygılarımızla - 13-12-2010, 17:13:46
Quad XEON X3450
4 GB ECC Ram
2X 250 GB Enterprise HDD
10 Mbit Limitsiz Trafik
Türkiye Networku
Windows 2003 / 2008 Web Edition Ücretsiz
Tüm Sanallaştırma Yazılımları
Aylık 139 TL + KDV SatınAl
Quad XEON X3420 İşlemci
16 GB ECC Ram
2X 500 GB Enterprise HDD
10 Mbit Limitsiz Trafik / 100 Mbit 3000 GB Trafik
Türkiye Networku
Windows 2003 / 2008 Web Edition Ücretsiz
Tüm Sanallaştırma Yazılımları
Aylık 400 TL SatınAl (KDV Dahil)
www.domainpozitif.com
0 216 365 02 92 / 3 - 13-12-2010, 17:16:39Bu fyatların içerisinde windows lisanları dahilmi ?Domainpozitif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2010, 17:18:31Evet Windows 2003/2008 Web edition dahil.kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2010, 18:05:02İyi fiyat o zamanDomainpozitif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kaçak yazılım kullanan firmalar dikkatli olsunlar artık bu zamandan sonra microsoft tarafında çalışmalar hızlandı bu konuda... - 13-12-2010, 18:09:156 USD Web Edition lisans parasını ödemeyen firma/şahıslar gerekli cezayı alsınlar tabiki.kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2010, 18:11:38Domainpozitif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kim veriyor bu fiyata ? - 13-12-2010, 18:21:03Microsofttan Web Edition geliş fatura fiyatı 6 USD idi 2003 ler için, 2008 lerde ise 10,5 + KDV civarında. Az önce öğrendim son bir kaç aydır 2003 ler artık 2008 olarak bildiriyormuşuz ben bildirmediğim için şimdi öğrendim.kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10-15 dolar lisans ücretinide ödemeyen cezasını çeksin çok yüksek bir fiyat değilki.
