kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kim veriyor bu fiyata ?
Microsofttan Web Edition geliş fatura fiyatı 6 USD idi 2003 ler için, 2008 lerde ise 10,5 + KDV civarında. Az önce öğrendim son bir kaç aydır 2003 ler artık 2008 olarak bildiriyormuşuz ben bildirmediğim için şimdi öğrendim.

10-15 dolar lisans ücretinide ödemeyen cezasını çeksin çok yüksek bir fiyat değilki.