• 25-12-2010, 19:44:50
    Lee_Ryan_100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pingler 55ms ye çıkmış sorunmu var?
    hangi ping?
  • 25-12-2010, 19:49:54
    Üyeliği durduruldu
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi ping?
    istanbul dc deki herhangi bir pingi
  • 25-12-2010, 19:56:29
    Üyeliği durduruldu
    Lee_Ryan_100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbul dc deki herhangi bir pingi
    daha dc açılmadı.hangi ip ye ping atıyorsunuz
  • 25-12-2010, 19:57:56
    Üyeliği durduruldu
    kral_korsan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha dc açılmadı.hangi ip ye ping atıyorsunuz
    alllah allah açılmadıysa ben nasıl kullanıyorum ya
  • 25-12-2010, 19:58:25
    Üyeliği durduruldu
    Lee_Ryan_100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alllah allah açılmadıysa ben nasıl kullanıyorum ya
    senin kullandığın radore olmasın
  • 25-12-2010, 20:00:33
    Üyeliği durduruldu
    kral_korsan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin kullandığın radore olmasın
    arkadaşım dedicated almış ama bilmiyorum ama ip ayrıntısında

    ISTANBUL-DC ; Istanbul Datacenter Ltd. Sti.


    bu var
  • 25-12-2010, 20:01:30
    bugün ups ve klima / havalandırma ekipmanlarının montajı tamamlandı. onların fotoğraflarını da paylaşacağım.
  • 25-12-2010, 20:01:49
    Üyeliği durduruldu
    Lee_Ryan_100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım dedicated almış ama bilmiyorum ama ip ayrıntısında

    ISTANBUL-DC ; Istanbul Datacenter Ltd. Sti.


    bu var
    O radore.

    Burda bahsi geçen şirket İnter NET ltd şti.
  • 25-12-2010, 20:02:53
    Lee_Ryan_100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım dedicated almış ama bilmiyorum ama ip ayrıntısında

    ISTANBUL-DC ; Istanbul Datacenter Ltd. Sti.


    bu var
    sizin bahsettiğiniz colocation değil, dedicated sunucusu olmalı.

    hat sorunu yaşadığınızı hissediyorsanız, gateway ip adresine ping atın

    örneğin: 178.211.39.2 ise ana ip, 178.211.39.1 i pingleyebilirsiniz.