• 21-07-2007, 20:47:25
    #1




    Bildiğiniz ve hatta ezberlediğiniz gibi Nixcon ve Netinternet sunucuları bulmak nerdeyse imkansız hale geldi.. Ön siparişlerini başlattıgımız alttaki 2 adet sunucu ayın sonunda stoklarımızda olacaktır.


    AMD 3700+
    2048 MB Ram
    80 GB Harddisk
    Cpanel/WHM
    Centos 4.5
    10 Mbps VLan
    Sınırsız Trafik
    Türkiye Lokasyon (Netinternet & N.I.S)


    245 YTL

    Intel Dualcore 3.4
    1024 MB DDR2 Ram
    2 Adet 80 GB Harddisk
    Cpanel/WHM
    Centos 4.5
    10 Mbps VLan
    Sınırsız Trafik
    Türkiye Lokasyon (Netinternet & N.I.S)

    290 YTL


    Cpanel , Plesk yada Windows 2003 Server hediyemizdir.

    Bu ay çıkacak stoklar için sürekli bizimle iletişime geçiniz stoklarla geliyoruz
  • 21-07-2007, 21:04:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Satışlar Hocam
  • 21-07-2007, 21:18:02
    #3
    Hayırlı Satışlar
  • 21-07-2007, 21:19:51
    #4
    Kurumsal Üye
    Hayırlı satışlar..Ağustos gelsin iletişime geçicem Paypal'ı iptal ettim bu sefer
  • 21-07-2007, 21:23:17
    #5
    teşekkürler ağustosta bekleriz onur bir de dedicated müşterimiz ol bakalım
  • 22-07-2007, 15:32:26
    #6
    AMD 3700+ satılmıştır.

    Intel Dualcore 3.4 sunucudan 2 adet vardır.
  • 22-07-2007, 16:18:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    edit.
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hostbank la fazla takılma derim 160.000 Kes açıkladım bir ip nin nerde olduguna whois çekerde bakarsın sitelerin ip veritabanlarından değil...
    Aktif bilişimin ipleri yeni anons edilmiş iplerden sence www.linux10.net de türkiye Aktif Bilişim - İnternet Çözümleri... israildemi?
    Hergün birileri gelip bunu yapıyor bu formda amacı biliyorum yaptıranların beni sinirlendirip kötü söz söylememi sağlayıp müşterisi olan mod arkadaşlarına banlatmak...
    Hukuk çözecek artık bazı şeyleri 1-2 kişiye böyle bir yaptırım uygulanmazsa akıllanılmayacak çünkü
    daha öncedeki nixcon tartışlarının hiç birine girmedim cevaplarıda okumadım direk geçtim yine aynı mevzu diye şimdidde girmek istemiyorum.
    Ama anlamıyorum bir israil bir tr neden gösteriyor.
    + Veri Tabanından falan bakmadım direk ipye whois çektim.

    Kimsenin akıllanmaya ihtiyacı yok bence biraz daha Nixcon hakkında görsel bilgi gerekli.Hizmet verdiğiniz vereceğiniz müşteriye bilgi vermek zorunda olduğnuzu biliyorum, ben direk Doktora sordum neden bu sunucu böyle gösteriyor diye neden art niyet aradınız anlamadım.Özgürce bişey sormak suçsa hukuka gidebilirsiniz.
    Başka Bişey yazmayacağım adamın konusu çorba olmasın.
  • 22-07-2007, 16:23:32
    #8
    Kurumsal PLUS
    Ugur1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bişey soracağım nixconcular yine üstüme gelecek.
    sizin sunucudan bir domaine bakıyorum.
    Name Server: NS1.AKTIFBILISIM.NET
    Name Server: NS2.AKTIFBILISIM.NET
    Tel Aviv - Tel Aviv - Nixcon Networks Inc
    bu nedir ?
    Hostbank la fazla takılma derim 160.000 Kes açıkladım bir ip nin nerde olduguna whois çekerde bakarsın sitelerin ip veritabanlarından değil...

    Aktif bilişimin ipleri yeni anons edilmiş iplerden sence www.linux10.net de türkiye Aktif Bilişim - İnternet Çözümleri... israildemi?

    Hergün birileri gelip bunu yapıyor bu formda amacı biliyorum yaptıranların beni sinirlendirip kötü söz söylememi sağlayıp müşterisi olan mod arkadaşlarına banlatmak...

    Hukuk çözecek artık bazı şeyleri 1-2 kişiye böyle bir yaptırım uygulanmazsa akıllanılmayacak çünkü
  • 22-07-2007, 16:36:23
    #9
    Kurumsal PLUS
    Ugur1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    edit.
    daha öncedeki nixcon tartışlarının hiç birine girmedim cevaplarıda okumadım direk geçtim yine aynı mevzu diye şimdidde girmek istemiyorum.
    Ama anlamıyorum bir israil bir tr neden gösteriyor.
    + Veri Tabanından falan bakmadım direk ipye whois çektim.
    Özgürce bişey sordum diye hukuka gidip beni içeri attırabilirsiniz.
    Sıcaktan olsa gerek son paragrafta ne dediğini anlamadım.Eğer bana söylenmiş bişeyse bu forumda bir tane mod arkadaşım yoktur.Bir tek Murky vardır oda eskiden moddu artık değil.
    Başka Bişey yazmayacağım adamın konusu çorba olmasın.
    arkadaşım sözlerim senin için değildi.

    Neden İsrail görünüyor orada israil görünmesi sunucunun israilde olması anlamındamıdır bunları açıkladık
    https://www.r10.net/datacenter/53871-...center-17.html
    buradan inceleyebilirsin.