Ugur1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit.
daha öncedeki nixcon tartışlarının hiç birine girmedim cevaplarıda okumadım direk geçtim yine aynı mevzu diye şimdidde girmek istemiyorum.
Ama anlamıyorum bir israil bir tr neden gösteriyor.
+ Veri Tabanından falan bakmadım direk ipye whois çektim.
Özgürce bişey sordum diye hukuka gidip beni içeri attırabilirsiniz.
Sıcaktan olsa gerek son paragrafta ne dediğini anlamadım.Eğer bana söylenmiş bişeyse bu forumda bir tane mod arkadaşım yoktur.Bir tek Murky vardır oda eskiden moddu artık değil.
Başka Bişey yazmayacağım adamın konusu çorba olmasın.
arkadaşım sözlerim senin için değildi.

Neden İsrail görünüyor orada israil görünmesi sunucunun israilde olması anlamındamıdır bunları açıkladık
https://www.r10.net/datacenter/53871-...center-17.html
buradan inceleyebilirsin.