Merhaba R10.Net Kullanıcıları.
Ben ve Forumda tanıştığım özgür arkadaşım Salı Günü TurkeyServers.Net Caner Şaştım bey'den 2 Server Ödemesi yaptık.. Bugün 72'i saati geçti ödeme üstünden ne server var elde ne geri ödeme...
Konu Özeti burada var zaten.
https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...irekt-e-k.html
Görüştüğüm herkes ise geri ödeme yapılacak olsa çoktan yapılacağını, bizi oyaladığını söylüyor...
Benim merak ettiğim konu ise o kadar stok satmış biri olarak gözüküyor. Yanlış hatırlamıyorsam 250'ye yakın makinam var demişti..
Burada turkeyservers.net den server aldı mı daha önce ? halen kullanan var mı yazsın ?
Bizde kendimizi güvende hissedelim.
Kimse Zan Altında kalmasın.
TurkeyServers.Net'den Sunucu Alan Var Mı ?
10
●1.048
- 29-01-2010, 13:34:05Belirtmeden geçemeyeceğim: https://www.r10.net/1059763676-post21.html
- 29-01-2010, 14:28:50Üyeliği durdurulduSatx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar hemşerim bende bir denizlili olarakdan durumunuzu üzüldüm adı geçen arkadas ile dün aksam msn de atışmıstım bazı sebblerden dolayı yalnız msn konusmalarındada mevcut'tur şuanda netdirekt d stok yok şubat'ın 5'inde gelecek diye bir sölemde bulunmustu benimde bildigim bu - 29-01-2010, 14:42:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Siz Tavsiyem server ve hosting alırken şirket olmasına dikkat edin sadece sağlayıcı belgesi olmasına bakmayın.
- 29-01-2010, 15:33:052 tane sıfır sılelım dıyecem ama bence o kadarda yokKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2010, 15:41:50Diğer konuda açıklama geldi. 2 tane değil, 1 tane bile yokmuş. Herşey o konuda yazılıyor. Bariz şekilde dolandırıcılık durumu söz konusu...Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Palavranın da bu kadarı!!!