• 29-01-2010, 13:18:12
    #1
    Merhaba R10.Net Kullanıcıları.

    Ben ve Forumda tanıştığım özgür arkadaşım Salı Günü TurkeyServers.Net Caner Şaştım bey'den 2 Server Ödemesi yaptık.. Bugün 72'i saati geçti ödeme üstünden ne server var elde ne geri ödeme...

    Konu Özeti burada var zaten.

    https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...irekt-e-k.html

    Görüştüğüm herkes ise geri ödeme yapılacak olsa çoktan yapılacağını, bizi oyaladığını söylüyor...

    Benim merak ettiğim konu ise o kadar stok satmış biri olarak gözüküyor. Yanlış hatırlamıyorsam 250'ye yakın makinam var demişti..

    Burada turkeyservers.net den server aldı mı daha önce ? halen kullanan var mı yazsın ?

    Bizde kendimizi güvende hissedelim.

    Kimse Zan Altında kalmasın.
  • 29-01-2010, 13:30:51
    #2
    Tamamen bold yazmak yasak bilgine uzaklastirilmadan duzelt bence


    Alıntı
    19-) Mesajların tamamını bold, alt çizgili, italic yazmak yasaktır. Bu kurala uymayan kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere, forumdan uzaklaştırılacaktır.
  • 29-01-2010, 13:34:05
    #3
    Belirtmeden geçemeyeceğim: https://www.r10.net/1059763676-post21.html
  • 29-01-2010, 13:43:26
    #4
    Kendisi dolandırıcının tekidir , paranız yanmış
  • 29-01-2010, 14:28:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Satx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10.Net Kullanıcıları.

    Ben ve Forumda tanıştığım özgür arkadaşım Salı Günü TurkeyServers.Net Caner Şaştım bey'den 2 Server Ödemesi yaptık.. Bugün 72'i saati geçti ödeme üstünden ne server var elde ne geri ödeme...

    Konu Özeti burada var zaten.

    https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...irekt-e-k.html

    Görüştüğüm herkes ise geri ödeme yapılacak olsa çoktan yapılacağını, bizi oyaladığını söylüyor...

    Benim merak ettiğim konu ise o kadar stok satmış biri olarak gözüküyor. Yanlış hatırlamıyorsam 250'ye yakın makinam var demişti..

    Burada turkeyservers.net den server aldı mı daha önce ? halen kullanan var mı yazsın ?

    Bizde kendimizi güvende hissedelim.

    Kimse Zan Altında kalmasın.

    merhabalar hemşerim bende bir denizlili olarakdan durumunuzu üzüldüm adı geçen arkadas ile dün aksam msn de atışmıstım bazı sebblerden dolayı yalnız msn konusmalarındada mevcut'tur şuanda netdirekt d stok yok şubat'ın 5'inde gelecek diye bir sölemde bulunmustu benimde bildigim bu
  • 29-01-2010, 14:42:49
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Siz Tavsiyem server ve hosting alırken şirket olmasına dikkat edin sadece sağlayıcı belgesi olmasına bakmayın.
  • 29-01-2010, 15:04:20
    #7
    200 mü? Palavranın da bu kadarı!!!
  • 29-01-2010, 15:33:05
    #8
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 mü? Palavranın da bu kadarı!!!
    2 tane sıfır sılelım dıyecem ama bence o kadarda yok
  • 29-01-2010, 15:41:50
    #9
    Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane sıfır sılelım dıyecem ama bence o kadarda yok
    Diğer konuda açıklama geldi. 2 tane değil, 1 tane bile yokmuş. Herşey o konuda yazılıyor. Bariz şekilde dolandırıcılık durumu söz konusu...