Merhaba R10.Net Kullanıcıları.
Ben ve Forumda tanıştığım özgür arkadaşım Salı Günü TurkeyServers.Net Caner Şaştım bey'den 2 Server Ödemesi yaptık.. Bugün 72'i saati geçti ödeme üstünden ne server var elde ne geri ödeme...
Konu Özeti burada var zaten.
https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...irekt-e-k.html
Görüştüğüm herkes ise geri ödeme yapılacak olsa çoktan yapılacağını, bizi oyaladığını söylüyor...
Benim merak ettiğim konu ise o kadar stok satmış biri olarak gözüküyor. Yanlış hatırlamıyorsam 250'ye yakın makinam var demişti..
Burada turkeyservers.net den server aldı mı daha önce ? halen kullanan var mı yazsın ?
Bizde kendimizi güvende hissedelim.
Kimse Zan Altında kalmasın.
merhabalar hemşerim bende bir denizlili olarakdan durumunuzu üzüldüm adı geçen arkadas ile dün aksam msn de atışmıstım bazı sebblerden dolayı yalnız msn konusmalarındada mevcut'tur şuanda netdirekt d stok yok şubat'ın 5'inde gelecek diye bir sölemde bulunmustu benimde bildigim bu