Merhaba R10.Net Kullanıcıları.

Ben ve Forumda tanıştığım özgür arkadaşım Salı Günü TurkeyServers.Net Caner Şaştım bey'den 2 Server Ödemesi yaptık.. Bugün 72'i saati geçti ödeme üstünden ne server var elde ne geri ödeme...

Konu Özeti burada var zaten.

https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...irekt-e-k.html

Görüştüğüm herkes ise geri ödeme yapılacak olsa çoktan yapılacağını, bizi oyaladığını söylüyor...

Benim merak ettiğim konu ise o kadar stok satmış biri olarak gözüküyor. Yanlış hatırlamıyorsam 250'ye yakın makinam var demişti..

Burada turkeyservers.net den server aldı mı daha önce ? halen kullanan var mı yazsın ?

Bizde kendimizi güvende hissedelim.

Kimse Zan Altında kalmasın.