Merhaba R10.Net Kullanıcıları.
Ben ve Forumda tanıştığım özgür arkadaşım Salı Günü TurkeyServers.Net Caner Şaştım bey'den 2 Server Ödemesi yaptık.. Bugün 72'i saati geçti ödeme üstünden ne server var elde ne geri ödeme...
Konu Özeti burada var zaten.
https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...irekt-e-k.html
Görüştüğüm herkes ise geri ödeme yapılacak olsa çoktan yapılacağını, bizi oyaladığını söylüyor...
Benim merak ettiğim konu ise o kadar stok satmış biri olarak gözüküyor. Yanlış hatırlamıyorsam 250'ye yakın makinam var demişti..
Burada turkeyservers.net den server aldı mı daha önce ? halen kullanan var mı yazsın ?
Bizde kendimizi güvende hissedelim.
Kimse Zan Altında kalmasın.