• 21-05-2007, 20:54:44
    #28
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalmadı zaten E6600 merak etme
    Hangilerinden kaldı. Sitenizdeki son 4 makinadan birini almayı düşünüyoruz bi kaç gün içinde. Saygılarımla.
  • 21-05-2007, 21:02:22
    #29
    Kurumsal PLUS
    2 tane var son 2 tane kaldığından dolayı ben artık kalmadı dedim onlarda 1-2 güne satılır zaten…

    Listede yer alan sunuculardan sadece Dualcore 3.4 ile QuadCore bitti..
  • 21-05-2007, 22:08:17
    #30
    Fiyatlar gerçekten güzel ama benim bütçeyi kasar
  • 21-05-2007, 22:09:57
    #31
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salı günü Netinternet'e gelebilirsen ahmet sunucunu canlı olarak görme şansın olabilir
    Osman ben anlamadım sunucunun denizlide ne işi var sitanbula nixconda olması gerekmiyormu
  • 21-05-2007, 22:15:31
    #32
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane var son 2 tane kaldığından dolayı ben artık kalmadı dedim onlarda 1-2 güne satılır zaten…

    Listede yer alan sunuculardan sadece Dualcore 3.4 ile QuadCore bitti..
    olmadı co-location yapacaz. Yenileri gelir ya sizde sunucu bitmez.
  • 21-05-2007, 22:21:05
    #33
    ves-bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman ben anlamadım sunucunun denizlide ne işi var sitanbula nixconda olması gerekmiyormu
    Ben sunucumu görmeden yollamam önce görüyoruz sonra yerine yolluyoruz
  • 21-05-2007, 22:21:37
    #34
    Kurumsal PLUS
    Her pazartesi sunucu geliyor.. bunu göze alırsak evet bitmez
  • 21-05-2007, 23:20:07
    #35
    her pazartesi bozucam sizin sunucuları göreceksiniz
  • 22-05-2007, 00:16:22
    #36
    Kurumsal PLUS
    Ulus dan Netinternet'e - Ulus dan Netinternet'e - Ulus dan Netinternet'e

    sonunda yol parasından aktifbilişim batar

    toplamda 5 sunucu stok kaldı böylece haftayı bitirecez arkadaşlar düşünenler fazla zamanınız olmayabilir bir sonraki pazartesiyi bekleyebilirsiniz...